Cum functioneaza modulul de raportare 404 si redirect in timp real?
18 noiembrie 2022 in Blog eShopTen - Sfaturi si stiri din eCommerceCu siguranta cel putin odata ai accesat un link care in loc sa returneze o cautare relevanta te-a intampinat cu o pagina 404. Paginile 404 (de cele mai multe ori banale si nepersonalizate) sunt adesea pagini vechi ale site-ului, dar care in timp au adunat backlink-uri si autoritate. Aceasta pagina face ca tot ce a adunat acel link sa se piarda, fara a transmite prin redirect mai departe catre noile pagini metricii SEO.
Pentru a evita acest lucru, platforma de eCommerce eShopTen a dezvoltat Modulul avansat de raportare 404 si redirect in timp real ce va ajuta in gestionarea redirectionarilor tip 301 si 302. De asemenea, va ajuta sa tineti evidenta erorilor tip 404 si in general, pentru a ordona orice tip de redirect pe care site-ul dvs. il poate avea. Acest lucru este util in special daca migrati pagini de pe un site vechi sau schimbati directorul instalarii dvs.
La ce foloseste?
Modulul avansat de raportare 404 si redirect in timp real este o unealta indispensabila in strategia SEO a oricarui site intrucat acesta are in componenta sa functia de raportare in timp real a rezultatelor de tip 404 indexate de site-ul dumneavoastra. Totodata, aplicatia se foloseste pentru redirectionarea paginilor care au disparut din site. Este foarte importanta redirectionarea corespunzatoare a paginilor care inregistrau trafic organic astfel incat motoarele de cautare si utilizatorii sa gaseasca produse similare.
Cum functioneaza?
Odata accesat un link ce nu exista in site, aplicatia va salva cautarea si o va raporta in zona de administrare ca ulterior aceasta cautare sa fie modificata, avand posibilitatea de a seta redirect catre o cautare relevanta. Totodata, in zona de administrarea veti putea vedea numarul de accesari pe care l-a avut acel link si informatii despre Useragent.
Aplicatia functioneaza doar pentru url-uri inexistente in site, nu se pot adauga url-uri corecte care sa faca redirect catre altceva.
De asemenea, pentru paginile de produs, categorie, articol sau marca, de fiecare data cand se modifica slug-ul acestora, aplicatia va genera automat un redirect catre noul url. Totodata pentru produsele care se sterg se va realiza un redirect automat catre categoria din care acestea faceau parte.
Ce tipuri de redirectari sunt disponibile?
Custom, product, category, brand, article, blog, store, bundle, promo, error, feature.
Alte caracteristici:
- Vizualizare numar accesari si data ultimei accesari
- Posibilitate de search sau filtrare
- Afisarea URL, IP si Useragent
- Functie de import/export redirecturi
- Posibilitate de adaugare redirect manual sau automat