5 idei utile pentru promotii eficiente de Valentine’s Day, Dragobete, 1 si 8 Martie
11 februarie 2022 in Blog eShopTen - Sfaturi si stiri din eCommerceLunile februarie si martie aduc vanzari crescute pentru comercianti, insa este esential sa-ti pregatesti magazinul online din timp si cat mai adecvat. Cum putem planifica mesajele promotionale si campaniile pentru a obtine cifre de vanzari cat mai bune?
Inainte de inceperea acestor campanii este esential ca cei implicati in pregatirea lor sa afle cine este persoana de decizie pentru aceste cumparaturi. In cazul sarbatorilor din martie, probabil ca barbatul va achizitiona cadoul si va dori sa gaseasca ceva care sa fie apreciat de cea care-l va primi. Insa in februarie, si femeile doresc sa-si surprinda partenerii cu daruri de Sfantul Valentin sau Dragobete si atunci, poti veni in intampinarea lor cu idei speciale pentru aceste ocazii.
Campaniile specifice vor genera traficul si conversiile dorite, daca vei investi in cateva pregatiri de strategie si promovare adecvate pentru a atrage cumparatorii.
Iti oferim 5 idei eficiente pentru a realiza vanzari mai multe in magazinul online pe parcursul lunilor februarie si martie:
#1. Gandeste campania ca pe o rezolvare a ’’problemei’’ clientului tau si ofera produsele ca si solutii la aceasta problema.
Porneste de la nevoile clientului tau si pregateste oferte care sa usureze alegerea unui cadou adecvat si interesant.
De exemplu, pentru Martisor sau ziua de 8 martie, poti veni cu pachete speciale care sa usureze alegerea cadourilor de catre barbati. Astfel, pentru un magazin de produse cosmetice sau bijuterii, se pot pregati pachete de tipul ’’Cadouri pentru sotia ta’’ sau ’’Cadouri pentru mama ta’’.
Aceeasi strategie se poate aplica foarte bine si librariilor online, care pot pregati selectii de carti ce pot fi oferite in dar cu toate acese ocazii.
După ce ai decis ce produsele din promotie, este momentul sa le oferi clientilor. Iata cateva metode eficiente pentru a le prezenta celor interesati:
● Afisarea colectiei pe pagina principală din site;
● Crearea unui articol pe blog care sa cuprinda ghid de alegere cadouri pentru diferite ocazii;
● Marcarea acestor produse cu o etichetă speciala in catalog;
● Oferirea de carduri cadou pentru ocaziile respective.
#2. Pregateste un design dedicat pe site-ului tau eCommerce pentru evenimentele celebrate
Acestea sunt momentele cand poti folosi creativitatea si sa vii in intampinarea clientilor cu un design festiv si atractiv.
Pentru sarbatorile iubirii din luna februarie, poti folosi o tematica de design ce inspira romantism. Iar in luna martie se potrivesc tematicile despre martisoare, venirea primaverii si feminitate.
Iar actualizarea poate fi rapida, pentru ca poti folosi acest design dedicat doar pe pagina principala si la o categorie dedicata cu produsele in promotie.
Daca iti lipseste timpul pentru actualizarea tematicii, poti apela la o solutie rapida, prin care sa plasezi un pop-up promotional, cu un design dedicat pentru acea sarbatoare si prin care sa oferi cumparatorilor un cod de discount.
Vezi serviciile si solutiile de design oferite de eShopTen:
#3. Ofera servicii de livrare rapidă si/sau gratuita de Valentine’s Day, Dragobete si 1 sau 8 Martie
Multi oameni iau decizia de a cumpara anumite cadouri cu doar cateva zile inainte de aceste sarbatori. Iar aceasta aduce o cerere crescuta de livrare rapida, chiar in zilele premergatoare evenimentului. De aceea este bine sa fii pregatit si sa ai acorduri bine puse la punct cu firmele de curierat inainte de aceste sarbatori.
In plus, transportul gratuit poate fi elementul cheie in aducerea de clienti noi, pe care-i vei putea fideliza in lunile urmatoare.
#4. Organizeaza campanii de email marketing dedicate acestor ocazii
Email marketingul continua sa ramana un mijloc eficient de promovare. Strategia de email marketing este o componenta esentiala in orice plan de promovare, datorita investitiei reduse si rezultatelor incredibile pe care le poti avea.
Platforma eShopTen iti ofera integrare cu solutii de trimitere a campaniilor pregatite prin email.
Iar daca doresti sa externalizezi acest serviciu, echipa noastra iti ofera optiunile de Abonamente de email marketing cu aceste frecvente:
- Abonament cu 1 trimitere Newsletter / luna
- Abonament cu 2 trimiteri Newsletter / luna
- Abonament cu 4 trimiteti Newsletter / luna
Apeleza cu incredere la specialistii nostri pentru o strategie eficienta de email marketing.
#5. Gaseste nise specifice de clienti pentru fiecare ocazie
In afara cumparatorilor traditionali, pot fi grupuri de clienti care au nevoi specifice de cadouri.
Un exemplu este cel al cadourilor corporate pentru 8 martie. Aceste cadouri sunt oferite colegelor, clientelor sau partenerelor de afaceri si pot fi achizionate de catre persoanele din departamentul de resurse umane sau administrativ. Asadar, foloseste aceste ocazii pentru a pregati ofertele tale.
Aceste strategii de marketing in ecommerce cu ocazia Valentine’s Day, Dragobete și 1 sau 8 Martie pot fi adaptate si la alte evenimente pe parcursul anului (1 iunie, vacanta de vara, Back-to-school). Totul este sa ai clientii tai ca prioritate si sa gasesti idei care sa-i ajute in luarea deciziilor la cumparaturi.
Iti dorim mult succes in castigarea de noi clienti si fidelizarea celor existenti!